مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-20دانش

فعالیت  113 هزار فارغ التحصیل دانشگاهی در پارک های علم و فناوری


معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پارک های علم و فناوری کشور به رقم 54  واحد رسیده است که وجود 12 هزار و 300 واحد فناور و 9300 شرکت دانش بنیان، - ایسنا/اصفهان معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پارک های علم و فناوری کشور به رقم 54  واحد رسیده است که وجود 12 هزار و 300 واحد فناور و 9300 شرکت دانش بنیان، محل فعالیت  113 هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

سجاد محمدعلی نژاد، شامگاه(سه شنبه، 28 آذر) در آیین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران برتر و دانشجویان نمونه دانشگاه کاشان، اظهار کرد: اعتباری برابر با 12 هزار میلیارد ریال برای پارک های علم و فناوری وابسته به وزارت علوم پیش بینی شده است.

وی افزود: ایران به لحاظ حوزه علمی، جایگاه 15 جهان و حدود 78 هزار انتشار علمی بین المللی و 50 هزار نیز مربوط به آی اس سی را دارد و نسبت به دیگر کشورها این تعداد اثر علمی قابل قیاس نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تصریح کرد: تلاش و همت جوانان ایران در حوزه علم و فناوری، قابل تقدیر است که راه خلق دانش فناوری را پیدا کرده اند و خواسته از دانشگاه ها این است که در کنار تولید و انتشار مقالات و تربیت نیروی انسانی، برای حل مسائل کشور نیز پیشرو باشند و تمام هدف ما سیاست گذاری نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت  113 هزار فارغ التحصیل دانشگاهی در پارک های علم و فناوری

فعالیت  113 هزار فارغ التحصیل دانشگاهی در پارک های علم و فناوری